    From: "Andrzej R." <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czynniki rakotwórcze, a odszkodowanie za nowotwór
    Date: Tue, 10 Aug 2004 12:41:59 +0200

    Użytkownik "Luka" <s...@s...pl> napisał > W aptece ma sie kontakt nie tylko
    z lekami w pudełkach i opakowaniach, ale
    > także z innymi substancjami (także rakotwórczymi). Zapewniam Cię, że
    > zorientowani mogą to potwierdzić. Zresztą jeżeli by tak nie było to w
    > aptekach nie byłyby prowadzone rejestry czasu i rodzaju substancji z którą
    > pracownik miał styczność. Żart Ci więc nie wyszedł.
    > pzdr
    > Luk

    Re : Rzeczywiście nie wyszedł. Tym bardziej, że przespałem nowelizację nie
    tylko Ustawy Prawo Farmaceutyczne, ale także całego (jakże obfitego) pakietu
    ustaw towarzyszących i rozporządzeń wykonawczych stanowiących o nowatorskim
    i przełomowym w farmacji aptecznej wymogu rejestracji czasu kontaktu
    farmaceuty lub technika (a może i sprzątaczki/fasowaczki - wszak do jej
    obowiązków zwykle należy zmywanie naczyń recepturowych i tejże receptury
    sprzątanie) z poszczególnymi składnikami receptury w aptece. A tak z
    ciekawości : sejm i minister Balicki znowelizowali to wszystko ostatniej
    nocy, czy przedostatniej ? A może przy okazji (też nocą) wyszła nowa
    Farmakopea Polska ?
    Nie bądź taki ! Podziel się swoją przeogromną wiedzą tym bardziej, że ponoć
    zaglądają tu farmaceuci ( czasem z II stopniem specjalizacji aptecznej ) i
    nie chcą czekać na wiadomości z biuletynu NIA lub na informacje przekazane
    podczas tzw. szkoleń ustawicznych.
    Poważnie zmartwiony swoją niewiedzą AR :-((
    Ps. Nie śmiem podejrzewać Wielce Szanownego Przedpiścy, iż pomylił Mu się
    rejestr wykonywania leków recepturowych z czymś, co uczenie nazwać raczył
    "..rejestrem czasu i rodzaju substancji z którą pracownik miał styczność..
    ". Bo jeśli pomylił, to proponuję Mu dyskusję np o miesiączkowaniu pingwinów
    i wpływie tejże fizjologicznej czynności na fazy księżyca.