  • 1. Data: 2010-02-02 22:11:33
    Temat: Czym grozi jednostka terenowa?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    miałem od zawsze miejsce prowadzenia DG w dwóch miejscach. Zawsze miałem
    jeden REGON, tylko na wpisie były dwa miejsca. Teraz zmieniłem jedno z
    tych miejsc i wypełniłem ten nieszczęsny EDG czy jak mu tam. I dzisiaj
    dostałem z GUSu dwa regony. Jeden taki, jak był, a drugi z przyrostkiem
    -0002. Czym to grozi? Czemu teraz tak?
    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2010-02-02 22:11:43
    Temat: Re: Czym grozi jednostka terenowa?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek napisal:
> [...]
    > tych miejsc i wypełniłem ten nieszczęsny EDG czy jak mu tam. I dzisiaj
    > dostałem z GUSu dwa regony. Jeden taki, jak był, a drugi z przyrostkiem

    Dwie skladki zdrowotne dla ciebie?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-02 22:19:53
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 23:11, Jacek_P pisze:

    > Dwie skladki zdrowotne dla ciebie?

    No chyba sobie jaja robisz... Chcę mieć normalnie tak, jak miałem....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2010-02-02 22:45:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hka6qv$gu3$1@news.interia.pl...

    > No chyba sobie jaja robisz... Chcę mieć normalnie tak, jak miałem....

    Niczym. Po prostu tego dodatku i tak się nie używa. Z przyczyn technicznych
    REGON sobie przechowuje dane o Twojej firmie w dwóch różnych rekordach. Po
    jednym na każdą siedzibę.

  • 5. Data: 2010-02-02 23:09:02
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-02 23:45, Robert Tomasik pisze:

    > Niczym. Po prostu tego dodatku i tak się nie używa. Z przyczyn
    > technicznych REGON sobie przechowuje dane o Twojej firmie w dwóch
    > różnych rekordach. Po jednym na każdą siedzibę.

    No ale tak poprzednio nie było.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-02-02 23:42:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hka9n3$k6j$1@news.interia.pl...

    > No ale tak poprzednio nie było.

    Poprzednio, to pojemne słowo. Tak jest od wielu lat, ale chyba poprzednio
    na zaświadczeniach tego dłuższego numeru nie podawano.

  • 7. Data: 2010-02-03 00:00:57
    Od: "LA" <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Poprzednio, to pojemne słowo. Tak jest od wielu lat, ale chyba poprzednio
    > na zaświadczeniach tego dłuższego numeru nie podawano.

    Generalnie masz jeden REGON, 1 podmiot 1 REGON

  • 8. Data: 2010-02-03 07:30:56
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-02-03 00:42, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    >
    > Poprzednio, to pojemne słowo. Tak jest od wielu lat, ale chyba
    > poprzednio na zaświadczeniach tego dłuższego numeru nie podawano.

    No poprzednio, czyli jeszcze rok temu, dostałem jeden regon. A teraz
    dwa. Chyba że to tylko kwestia kosmetyczna.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2010-02-03 20:43:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hkb745$p92$1@news.interia.pl...
    > No poprzednio, czyli jeszcze rok temu, dostałem jeden regon. A teraz
    > dwa. Chyba że to tylko kwestia kosmetyczna.

    Zauważ, ze to jeden i ten sam REGON. Przecież posługujesz się skróconym bez
    tych ostatnich cyfr. A prefix masz jednakowy.