eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela pedofila w swojej szkole? › Re: Czyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela pedofila w swojej szkole?
  • Data: 2020-04-01 14:41:22
    Temat: Re: Czyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela pedofila w swojej szkole?
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.04.2020 o 10:44, A. Filip pisze:
> [...]
    enia-dla-ofiary-ksiedza-pedofila-jest-wyrok-sadu-naj
    wyzszego-6494775791908993a

    > A do kurwy nędzy zacytujesz z nie skasowanego przez SN wyroku jak ten
    > konkretny zakon który milion zabulił miał ukrywać tego konkretnego
    > pedofila?

    A do kurwy nędzy czego nie rozumiesz z tego, że ten zakon ukrywał?
    Nie reagował, ukrywał, a na dodatek chciał zatrzeć ślady i utrudnić
    śledztwo wysyłając go za granicę.
    Czego ci jeszcze brakuje?

    > Czy tak sobie otwartym tekstem nadajesz że Sąd Najwyższy
    > przyklepał odpowiedzialność tego zakonu za poprzednich pedofilii KRK w
    > innych krajach/zakonach/diecezjach? W jakim świetle takie *twoje*
    > założenie stawia sędziów Sądu Najwyższego?

    Bardzo trudno się z tobą dyskutuje, bo trzeba czytać ze trzy razy to co
    piszesz i domyślać się o co ci chodzi.

    > Dla mnie ten wyrok jest "jeszcze jest do przyjęcia" jeśli logika jego
    > odpowiedzialności finansowego będzie stosować się także np. "do szkół"
    > (głównie samorządowych)

    Dla mnie logika odpowiedzialności samorządów będzie do przyjęcia, jeżeli
    samorządy podpiszą z państwem konkordat, będą mieli osobne prawo, gdy
    tajemnica urzędnicza będzie zabraniać wydania pedofila prokuratorowi,
    gdy pedofil wyspowiada się urzędnikowi, gdy urzędnicy będą mogli nie
    ewidencjonować wpływów, nie prowadzić księgowości i nie rozliczać
    podatków, gdy będą mogli przyjmować nieopodatkowane prezenty (zwane
    przez urzędników dla niepoznaki łapówkami), a swoich funkcjonariuszy
    pedofilów wysyłać bezkarnie na zagraniczne placówki urzędnicze.

    > albo zostanie bardzo wyraźnie wyjaśnione na
    > gruncie _prawa jednakowego dla wszystkich_ dlaczego nie.

    Bo prawo nie jest jednakowe dla kościoła.
    Czy takie wyjaśnienie jest wystarczająco wyraźne?

    > Twój wywód jak dla mnie per analogia sprowadza się do odpowiedzialności
    > samorządu Krakowa jak tam złapią pedofila nauczyciela za wcześniejszych
    > pedofilii nauczycieli ze szkół w Warszawie jak się okaże że samorząd tam
    > się nie rwał na nich donosić.

    Bardzo trudno się z tobą dyskutuje, bo trzeba czytać ze trzy razy to co
    piszesz i domyślać się o co ci chodzi. A nie zawsze mi się chce.

    Pozdrawiam
    Piotr