eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela pedofila w swojej szkole? › Re: Czyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela pedofila w swojej szkole?
    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Subject: Re: Czyli teraz samorząd odpowiada finansowo (do 1mln) za nauczyciela
    pedofila w swojej szkole?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 1 Apr 2020 11:30:42 +0200

    Dnia Wed, 01 Apr 2020 11:17:26 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Zabulił jeden konkretny zakon za czyny swojego jednego
    > członka/"pracownika" o których twierdził że nie miał pojęcia.

    Kłamstwo ma kacze nogi:

    "Często zabierał mnie na plebanię w Stargardzie. Jedliśmy obiad ze
    wszystkimi księżmi, a potem brał mnie do swojego pokoju. Nie rozumiem,
    dlaczego nikt nie reagował. Ja byłam bardzo drobną dziewczynką, wszyscy
    widzieli, jaka jest między nami różnica wieku, a księża się nie dziwili, że
    śpię u niego. Jak chciałam skoczyć z okna z ósmego piętra, to powiedział,
    że opętał mnie szatan. Zabrał mnie do znajomego egzorcysty w Szczecinie i
    nawet tam poprosił o wspólny pokój na noc.
    Kazał mi jechać z nim do Częstochowy. On często tam bywał, bo prowadził
    grupy pielgrzymkowe. Tam, w kościele, kazał mi iść do konfesjonału. ,,Chodź,
    powiesz całą prawdę i zobaczymy, jak Bóg zareaguje" - krzyknął.
    Opowiedziałam księdzu w konfesjonale wszystko. A on zwyzwał mnie od kurew.
    Powiedział, że nigdy nie dostanę rozgrzeszenia i mam się wynosić z
    kościoła. Pamiętam, że był taki zbulwersowany, czerwony. Wybiegłam z
    płaczem. Ksiądz Roman za mną. Uśmiechał się przez całą drogę powrotną.
    Gdy prokuratura wszczęła śledztwo przeciwko księdzu, w ogłoszeniach
    duszpasterskich parafii św. Józefa w Stargardzie Szczecińskim
    zapowiedziano: ,,Decyzją władz Towarzystwa Chrystusowego ks. Romana
    przeniesiono do pracy w Anglii. Pożegnanie odbędzie się w czwartek o 19.15.
    Pragniemy podziękować Bogu za wspólny czas".

    Ksiądz został aresztowany, zanim wyjechał do Anglii, w czerwcu 2008 roku.
    Miał wtedy 32 lata. W jego laptopie znaleziono treści pedofilskie i
    korespondencję z innymi dziećmi."

    https://wyborcza.pl/duzyformat/7,127290,21210057,ped
    ofilia-w-kosciele-ksiadz-gwalcil-13-latke-nadal-odpr
    awia.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek