  • 1. Data: 2004-08-16 05:38:32
    Temat: Czyja wina przy takim stuknieciu ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Mamy taka teoretyczna sytuacje. Jade sobie droga (powiedzmy, ze wiejska bo
    nie ma tam wogole ruchu), i stoi na niej samochod. Kierowcy nie ma. No i
    jest bardzo ciasno. Przeciskam sie jak moge miedzy plotem a tym samochodem i
    nagle stukamy sie bokami. Zatrzymuje sie wiec i wzywam policje. Czyja wine
    stwierdza policja ? Moja bo go zaryswoalem, oraz jego bo zaparkowal w sposob
    niedozwolony (brak przejazdu) ?

    Fantom
    fut : samochody

  • 2. Data: 2004-08-16 05:55:52
    Temat: Re: Czyja wina przy takim stuknieciu ?
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Mon, 16 Aug 2004 07:38:32 +0200, Fantom napisał/napisała:
> [...]
    > stwierdza policja ? Moja bo go zaryswoalem, oraz jego bo zaparkowal w sposob

    policjant moglby tez na to spojrzec z innej strony,ze to on zaparkowal w
    zlym miejscu bo przeciez nie dalo sie przejechac. IMHO to cos jak parkowanie
    przy podwojnej ciaglej lub zatrzymanie sie na moscie/w tunelu...
    No ale moze mieszam :>

    --
    * zycie zaczyna sie po 30. ale tez przed 30. moze sie skonczyc *
    GG: 70701

  • 3. Data: 2004-08-16 06:07:48
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czyja wine
    > stwierdza policja ? Moja bo go zaryswoalem, oraz jego bo
    zaparkowal w sposob
    > niedozwolony (brak przejazdu) ?

    To czy on zaparkował w sposób niedozwolony to jest sprawa otwarta i
    dyskusyjna (był tam zakaz?)
    Być może można mu zarzucić że utrudniał ruch...

    Natomiast jeśli Ty widziałeś że jest ciasno i mimo to próbowałeś
    przejechać to moim zdaniem odpowiedzialność za kolizję (zarysowanie
    karoserii) leży po Twojej stronie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-08-16 06:08:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <s...@c...acn.waw.pl>, Papik wrote:

> [...]
    > zlym miejscu bo przeciez nie dalo sie przejechac. IMHO to cos jak parkowanie
    > przy podwojnej ciaglej lub zatrzymanie sie na moscie/w tunelu...

    To są MSZ dwie osobne sprawy: jedna to zaparkowanie powodujące znaczne
    utrudnienie ruchu - za to pewnie odpowie parkujący gagatek, druga to nie
    zachowanie odpowiedniej ostrożności (czy jak to tam zwał) czego efektem
    jest uszkodzenie pojazdów - i za to odpowie wyłącznie drugi gagatek.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-08-16 09:37:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Twoja, bo zarysowałeś. Jak nie było przejazdu, to trzeba było wezwać
    policję, a nie "wpychać" się. Natomiast on może dostać mandat za niewłaściwe
    parkowanie.