    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy znak drogowy moze dzialac "wstecz"?
    Date: Tue, 10 Apr 2007 15:13:04 +0200

    Dnia 09-04-2007 o 14:45:28 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Błagam, napisz, że się tylko zgrywasz...

    Naprawde, jakos nie moge tego znalezc. Dlaczego zakaz zatrzymywania
    oznacza rowniez zakaz postoju. Czyli, dlaczego autor ustawy umiescil zwrot
    "unieruchomienie trwajace krocej niz minute", skoro mogl umiescic samo
    "unieruchomienie".

    A moze policjant ma tylko minute czasu na wystawienie mandatu za
    niedostosowanie sie do tego znaku? :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.