eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac adwokata? › Re: Czy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac adwokata?
    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac
    adwokata?
    Date: Fri, 11 Nov 2011 16:05:33 +0100

    wui wrote:
    > [...]
    >
    > A c jeśli nie ustalają?

    > Pisze tylko o moich odczuciach.
    > Wydaje mi sie ze t prokurator powinien oskarazac a zatem powinien tez
    > pomoc w zgromadzeniu dowodow na istnienie przeslanek tym czasem
    > utrudnia.

    Widać uznał że nie ma przesłanek do prowadzenia postępowania sprawdzającego.
    To ty musisz wskazać te przesłanki. Widać słabo wskazywałeś. Do wszczęcia
    postępowania nie wystarczy twoje silne przekonanie ze ktoś cie chce oszukać
    czy coś innego. Gdyby prokuratura miała wszynac postępowanie na każdy
    paranoiczny donos otrzymany nawet formalnym pismem to by sie zajmowała
    głownie ściganiem urojonych przestępców.

    tak i wystąpić z powództwem cywilnym.