eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac adwokata? › Re: Czy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac adwokata?
    From: "sofu" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy zglaszajac oszustwo na policji lub w prokuraturze musze wynajac
    adwokata?
    Date: Thu, 10 Nov 2011 08:40:59 +0100

    Użytkownik "wui" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4ebb101d$0$2198$65785112@news.neostrada.pl...
    > [...]
    >
    > A c jeśli nie ustalają?

    > Pisze tylko o moich odczuciach.
    > Wydaje mi sie ze t prokurator powinien oskarazac a zatem powinien tez
    > pomoc w zgromadzeniu dowodow na istnienie przeslanek tym czasem utrudnia.

    > Właśnie to usiłuję zrobić i przekazuję informacje o których zbadanie
    > proszę - za to policja nie chce ich zbadać.
    > Co moim zdaniem przemawia za tym ze zamiaru nie miał:
    > 1. Zszedł z budowy przed otrzymaniem pieniedzy.
    > 2. Pomimo iz zapewnial ze zszedl aby otrzymac pieniadze a po ich
> [...]
    ------------

    Powinienes tak zrobić, bo to (jak widać) i tak cię nie ominie.
    Dobry prawnik mógłby odpowiednio przedstawiac twoja sprawę, a jednoczesnie
    informowac cię jakie i czy masz sznse osiagnac swój cel. Zaoszczędziłoby ci
    to wielu rozczarowań i działania po omacku.
    Prawnik powinien się pojawic też sporo wcześniej.
    Trzeba było tak konstrułowac umowy z wykonawcą, aby na róznych etapach prac
    mieć jasny obraz sytuacji pod kątem prawnym.
    Odpowiednimi umowami dotyczacymi: kosztów, terminów, jakości wykonania,
    kary umowne itp. powinno się kontrolować poszczególne etapy budowy. Innymi
    słowy trzeba było skonsultować sie z prawnikiem zanim się zaczęło prace
    budowlane.

    Pzdr. - Janusz