    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy zakład pracy może żądać wglądu w PIT-a?
    Date: Sun, 5 Apr 2009 16:32:46 +0200

    W wiadomości news:grac0k$vmh$1@news.dialog.net.pl Rentier
    <f...@g...com> pisze:

    > To nie takie pewne.
    > Najprostsza metoda, to zażądać od wnioskującego zaświadczenia.
    Zaświadczenia o czym i od kogo?
    Od US o średnich dochodach w gospodarstwie domowym?
    Od lekarza psychiatry, że jest zdrów na umyśle nie przejawia skłonności
    samobójczych?
    Od lekarza pierwszego kontaktu, że nie choruje?
    Co ty za farmazony wymyślasz? Komuna ci się przypomina - podpisy,
    zaświadczenia, pieczątki...

    > Tzn jako członek komisji dawałeś się rolować..
    Wręcz przeciwnie niż odwrotnie.

    > Owszem ma jak.
    Tak, tak, oczywiście, masz rację.
    Na co mi się spierać z nieznającym się?

    > Żaden absurd.
    A dowodzik jakiś, czy tak sobie gadasz?

    > "Obowiązek odpisów w zakładach zatrudniających..." itd, itd
    Ano właśnie. To są de facto _ich_ pieniądze.
    Spróbuj pokombinować tym tropem.

    > Niech ci będzie.
    > Byłeś w komisji socjalnej i przyklepywałeś każdy wniosek " bo nie ma jak
    > sprawdzić" Dlatego niewiele sie nauczyłeś.Chyba że funkcjonowałeś tam ze
    > 3 dni tylko, to rozumiem.
    Nic nie rozumiesz.
    Nie rozumiesz nawet tego co czytasz - wyraźnie napisałem, że kilka lat, nie
    3 dni.
    Co robiłem - tego nie wiesz, bo sobie kogoś o tym sposobie "rozumowania" z
    działań w zespole komisji nie przypominam.
    Dużo mógłbym powiedzieć o sposobie i przesłankach podejmowania decyzji przez
    komisję, w której uczestniczyłem, ale mi się nie chce.

    --
    Jotte