eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-) › Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z Gazety Wyborczej ;-)
    From: Michał <r...@x...cy>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy za "przerabianie rzeczy" grozi odpowiedzialnosc karna? Artykul z
    Gazety Wyborczej ;-)
    Date: Sat, 04 Jul 2009 20:14:07 +0200

    KRZYZAK pisze:

    > Skoro w 99,9% modowanie sluzy do uzywania nielegalnych gier, to jak
    > najbardziej zasadne. A im mniej fatygi przy wylapywaniu cwaniaczkow, tym
    > lepiej.
    > Mam juz 4 konsole i dzialaja swietnie zgodnie z przeznaczeniem. Smiac mi
    > sie chce, jak slysze scieme o "kopiach bezpieczenstwa". Wiec daruj sobie
    > wciskanie kitu.

    Nie lubię sieciowych waśni, ale czuję się w obowiązku przeciwstawić
    takiemu totalniactwu, bo mam zamiar żyć jeszcze kilkadziesiąt lat i to
    żyć w miarę normalnie. To co prezentujesz jest typowym wygodnictwem
    umysłowym a nie zwalczaniem problemów.

    1. Przerabianie konsol jest neutralne moralnie. Penalizacja czynów
    neutralnych moralnie jest niebezpiecznym zwiastunem totalitaryzmów.
    Innego przeznaczenia niż wygoda władzy takie prawo nie ma.

    2. Udowodniłem już, że przerabianie konsol może być wykorzystane
    sensownie i legalnie. Podważanie tego jest typowym czekistowskim
    podważaniem rzymskiego ładu prawnego. I nie zbywaj nas gładkimi
    stwierdzeniami jaki to naiwny rzekomo nie jesteś, bo imho właśnie swoją
    naiwność w ten sposób prezentujesz. Naiwnie wierzysz, że cokolwiek
    zdziałasz. Koszty ogromne, zysk prawie żaden.

    3. Pealizacja z art 118 jest typowym efektem działania lobby, które nie
    tylko osiągnęły korzyść to jeszcze na koszt podatnika.

    --
    pzdr, Michał
    http://finances.pl/