  • Data: 2009-07-02 20:46:06
    Temat: Re: Czy za długi można iść siedzieć
    Od: "Biernacki Marek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h2j05p$a0i$1@inews.gazeta.pl...
    > Biernacki Marek pisze:
    > [..]
    >
    > Jasne :)
    > Zwij to sobie jak chcesz, a ja będę się upierał, że siedzi się za długi.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    Protokół nr 4 do Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności
    (...)
    Państwa-Sygnatariusze, Członkowie Rady Europy, zdecydowane podjąć kroki
    zmierzające do zapewnienia wspólnych gwarancji niektórych praw i wolności,
    innych niż już zawarte w rozdziale I Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i
    Podstawowych Wolności, podpisanej w Rzymie 4 listopada 1950 roku (zwanej
    dalej "Konwencją") (...)uzgodniły, co następuje:

    Artykuł 1

    Zakaz pozbawiania wolności za długi

    Nikt nie może być pozbawiony wolności jedynie z powodu niemożności wykonania
    zobowiązania umownego. (...)

    Szczegóły ; http://www.hfhrpol.waw.pl/pliki/Protokol_nr_4_do_KwS
    LWFDK.pdf

    Pozdrawiam.