eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
  • Data: 2018-07-22 22:19:15
    Temat: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat pisze:

    > Swoją drogą, to ciekawe, że akurat dzisiaj wspomniałeś o Żydach.
    > Myślisz o nich codziennie, czy to tak przez przypadek ci wyszło?
    >
    > https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=20
    51802508468485&id=100009162671508

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Wielka_Akcja

    Ponieważ "Niemcy wozili Żydów do gazu" to Żydzi w UB za PRL i inni
    utrwalający komunistyczną okupację Polski przez Sowiety/Rosję są kryci?
    Jakiś związek jest. Nachalne wykorzystywanie tego związku jako
    UB-sprawiedliwienia IMHO nie wymaga komentarzy.

    Skoro "Naród Polski" man odpowiadać za tych co pod Niemiecką okupacją
    Żydów Niemcom wydawali to dlaczego "Naród Żydowski" ma nie odpowiadać za
    Żydów w UB i innych utrwalaczy władzy ludowej? Witaj w świecie
    niepożądanych konsekwencji, zastosowania "standardów odpowiedzialności"
    nie tylko tam gdzie to je promującym wygodnie. Akurat tylko ten aspekt
    jest jako tako na temat tej grupy IMHO.

    --
    A. Filip