eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna? › Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba karalna?
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wymalowanie "Czas na sąd ostateczny" (na Sejmie) to groźba
    karalna?
    Date: Mon, 23 Jul 2018 00:47:51 +0200

    W dniu 2018-07-22 o 23:10, Kviat pisze:
> [...]

    Bardzo dobrze, że odpowiedziałeś pytaniem na pytanie.
    Zauważyłam, że A.Filip na ogół zadaje tylko pytania.

    51802508468485&id=100009162671508

    Z tego linka:
    Od 2012 w rocznicę rozpoczęcia akcji likwidacyjnej Żydowski Instytut
    Historyczny organizuje Marsz Pamięci[8]. 22 lipca uczestnicy marszu
    przemierzają symboliczny szklak ,,od życia do śmierci" w przeciwnym
    kierunku, tj. od pomnika Umschlagplatz do wybranego punktu na terenie
    dawnego getta[8].

    Dlaczego Żydzi wtrynili się w Święto 22 lipca jakby nie mogli sobie
    wybrać np. 2 listopada.
    22 lipca to święto Św.Marii Magdaleny, święto Św. Rity.
    Poza tym jest to 4 rocznica mojej operacji w szpitalu na Szaserów,
    którą ni okrutnie schrzanili. Może ci wojskowi to Żydzi są. Jeden to ma
    nazwisko ruskie, które w ruskiej kulturze nazywa się "diabeł". I jak ten
    bykowaty diabeł klnie! Normalnie włosy mogą "stanąć dęba na głowie" jak
    się posłucha.
    Pan Kaczyński to miał dobrze w tym szpitalu. Jedzenie pewnie dobre
    dostawał i pan dyrektor szpitala nawet mu czerwone kule do domu
    przywiózł. Nasi rządzący mają ten zwyczaj: jak trwoga to do Boga, czyli
    do szpitala na Szaserów (p.Kaczyński,p.Komorowski i pewnie inni). Tam
    ich utulą, uleczą, bo ich wprane rece leczą tylko "możnych panów".Na
    resztę, oprócz swojej rodziny to s*ją i jeszcze żebra przy operacji
    łamią. Precz szatany w mundurkach wojskowych, precz!

    Na dodatek Wałęsa wybrał sobie dzień, mój ukochany dzień moich urodzin
    na Święto Solidarności. Precz szatanie, precz. Zniszczyłeś mi to co
    radosne w moim życiu, bo moje urodziny były dla mnie większym świętem
    niż imieniny.

    Popieram Twój artykuł w 100%.
    Kto też popiera niech się dopisze.

    --