eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale? › Re: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale?
    From: a...@p...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne
    reklamy po każdym rozdziale?
    Date: Sat, 21 May 2022 19:56:44 +0200

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 21 May 2022 14:14:38 +0200 (CEST)
    doszła do mnie wiadomość <a...@w...eu>
    od "A. Filip" <a...@p...pl> :

    >Dla mnie? Nie po to ściągnąłem *tą* darmową książkę (epub) żeby się
    >"irytować" nachalnymi reklamami po każdym z ponad dwudziestu rozdziałów.
    >*Dla mnie* ta książka/staroć w tym tłumaczeniu takiej irytacji nie była
    >warta. Ci dla których to lektura (obowiązkowa) chyba to przełkną.
    >
    >Sporo ludzi jest jak Putin: Przez do przodu aż do napotkania
    >"zniechęcającego" oporu. Nie będzie "wątów" co do reklam co rozdział?
    >"Zaraz" będzie reklama co strona.

    To nie są nachalne reklamy, chyba takowych jeszcze nie widziałeś.
    Ja te reklamy popieram, niech więcej ludzi wie, że nic nie ma za
    darmo.
    Gdyby te reklamy umieszczali w oryginalnym tekście między wierszami, w
    dodatku wplecione znaczeniowo w akcję utwotu, to pewnie bym tak samo
    zareagował, gdybym takie reklamy zobaczył w sklepowych ebookach, to
    pewnie bym się wściekł(tego typu reklamy widziałem wplecione w filmy i
    seriale, co jest raczej śmieszne, a nie irytujące).

    Szwambuł Trantiputl
    --
    Pójdziesz Pleśniowy
    Legniesz Ciekliwy