eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale? › Re: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale?
  • Data: 2022-05-21 14:14:38
    Temat: Re: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Ja wiem, że wystarczy.
    > Pytam dlaczego to wymaga.

    > Jakiego problemu?
    > Przepraszam, że drążę, ale serio mnie interesuje jaki jest z tym problem.

    Dla mnie? Nie po to ściągnąłem *tą* darmową książkę (epub) żeby się
    "irytować" nachalnymi reklamami po każdym z ponad dwudziestu rozdziałów.
    *Dla mnie* ta książka/staroć w tym tłumaczeniu takiej irytacji nie była
    warta. Ci dla których to lektura (obowiązkowa) chyba to przełkną.

    Sporo ludzi jest jak Putin: Przez do przodu aż do napotkania
    "zniechęcającego" oporu. Nie będzie "wątów" co do reklam co rozdział?
    "Zaraz" będzie reklama co strona.

    --
    A. Filip