eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale? › Re: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne reklamy po każdym rozdziale?
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wygasłe prawa autorskie do książki pozwalają wpierdalać własne
    reklamy po każdym rozdziale?
    Date: Sat, 21 May 2022 10:24:14 +0200

    > Jak to nie ma? Czytacze. Jak co kawałek widzę pstrokaty prostokąt, to
    > sobie odpowiednio ustawiam przeglądarkę i już ich nie widzę. Dzięki temu
    > na pewno nei zapłacę, bo nawet nie widzę, ze oni chcą, by zapłacić. Nie
    > mam również informacji, jakbym im miał zapłacić.
    >
    > Ta reklama zresztą jest akurat bezsensowna z samego założenia. Portal
    > jest z lekturami dla dzieci. Dzieci pieniędzy nie mają, to nie zapłacą.
    > Nawet, jakby w co drugim zdaniu apelowali.

    Ktoś wykonał dla ciebie pracę żebyś ty, albo twoje dziecko nie musiało
    ruszać z domu dupy do biblioteki, opłaca domenę i serwery.

    Żeby np. osoba niepełnosprawna nie musiała się bujać po schodach z
    czwartego piętra w wózku inwalidzkim. Albo rodzic dziecka jeżdżącego na
    wózku.
    Albo osoba, albo twoje dziecko, które w ogóle nie może wyjść z łóżka, a
    akurat naszła ją ochota na poczytanie.
    Albo ktoś, kto najbliższą bibliotekę ma 20 km od domu i nie stać go na
    nowy rower, bo stary mu się popsuł.

    Tę pracę ktoś wykonał nie mając żadnej gwarancji, że ktokolwiek
    cokolwiek wpłaci i nie zmuszają cię do płacenia, więc jeśli nie chcesz,
    to nie płać, ale nie dorabiaj jakiejś bzdurnej ideologi o dzieciach bez
    pieniędzy, bo ci przeszkadzają zachęty do wsparcia tej pracy.

    Mało tego, celowo i z premedytacją te zachęty próbujesz ukryć, tylko
    dlatego, bo wkurza cię, że ktoś bezczelnie proponuje ci, żebyś się
    odwdzięczył wartością najtańszej paczki fajek za to, że nie musisz
    ruszać dupy z miejsca żeby sobie poczytać, jakby to co najmniej były
    próby wyłudzenia od biednych emerytów zakupu na raty koców z wielbłąda
    za kilka tysi. Tak jakby praca tych ludzi należała ci się jak psu micha,
    bo panu szlachcicowi się należy, a prośba o wspomożenie tej inicjatywy
    jest zamachem na twoją godność.

    O rozpaczy Filipka nad "modyfikacjami" utworów takimi zachętami do
    wsparcia z litości nie wspomnę, ale piszę to w odpowiedzi do ciebie, bo
    nie chce mi się pisać dwa razy tego samego, do dwóch osób kompletnie
    pozbawionych empatii i wyobraźni.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr