  • Data: 2003-03-02 06:28:22
    Temat: Re: Czy wszystko jest ok ?
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie o to mi chodzi ...
    > policja sugeruje,ze za parking należy się za dobę 230 zł. /póki nie
    > ściągnę
    > samochodu do domu

    Pogięło ich? co to za parking złote druty kolczaste tam mają czy w
    pomieszczeniu mieszkalnym go trzymają? A może to jakaś fundacja wspierania
    Policji szuka sposobu na niedostatki swoich podopiecznych? Oj chłopcy chyba
    naginają prawo.
    A może to z kosztami holowania liczą?

    > szukam cennika i podstawy prawnej możesz mi pomóc ?

    Jakiego cennika - ustawowego? :-) nie słyszałem o takim, a może urzędowego
    a z jakiego miasta. :-) Ja bym zwrócił się z pismem do komendanta Policji o
    wytłumaczenie tak chorych cen i ich podstawy. Może się okazać, że mają jakiś
    cichy geszeft z jakimś cwaniaczkiem.
    Jakiej podstawy - odholowania czy jakiejś innej?

    Stan_Z