  • 1. Data: 2009-04-08 10:20:08
    Temat: Czy wszyscy jesteśmy przestępcami?
    Od: "Szop" <...@k...p>

    ...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy
    konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

  • 2. Data: 2009-04-08 10:23:15
    Temat: Re: Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?
    Od: s...@m...com

    > ...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy
    > konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

    Bez wątpienia przekraczanie dozwolonej prędkości.

  • 3. Data: 2009-04-08 10:23:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Szop pisze:
    > ...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy
    > konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

    Uzyskiwanie cudzego programu komputerowego bez zgody osoby uprawnionej.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-04-08 10:23:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    s...@m...com pisze:

    > Bez wątpienia przekraczanie dozwolonej prędkości.

    To nie przestępstwo.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-04-08 10:30:23
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 12:23:33 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Uzyskiwanie cudzego programu komputerowego bez zgody osoby
    > uprawnionej.

    Ja stawiam jednak na art. 212 kk -- wszystkie biurowe plotki co najmniej
    ocierają się o ten przepis.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-04-08 12:58:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szop wrote:
    > ...bo czytaj?c te grupe odnosze takie wra?enie. Proponuje beznagrodowy
    > konkurs na najpowszedniejsze przestepstwo uczciwego cz?owieka.

    pomoc w wypełnieniu pita sąsiadowi.
    W zasadzie cała grupa p.s.p.podatki nadaje się do kryminału.

  • 7. Data: 2009-04-08 13:01:52
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Przy każdym wysyłaniu maila, newsa łapię się na ten przepis. W stopce mam
    > link...
    >
    > --
    > Waldek "Jakec" Bulkowski
    > http://film.e-informator.pl

    Ty bandyto :-)

    A tak na powaznie to myślę, że prawo jest takie dlatego, żeby do każdego
    można się było przypierdzielić o coś i jak trzeba to wsadzić do paki :-)

    Kto niewygodny to szukamy na niego coś i mamy go z głowy na lata :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 8. Data: 2009-04-08 13:05:55
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 12:20:08 +0200, Szop napisał(a):

    > ...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy
    > konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

    Kto wytwarza, pozyskuje, zbywa lub udostępnia innym osobom urządzenia lub
    programy komputerowe przystosowane do popełnienia przestępstwa określonego
    w art. 165 § 1 pkt 4, art. 267 § 3, art. 268a § 1 albo § 2 w związku z § 1,
    art. 269 § 2 albo art. 269a, a także hasła komputerowe, kody dostępu lub
    inne dane umożliwiające dostęp do informacji przechowywanych w systemie
    komputerowym lub sieci teleinformatycznej, podlega karze pozbawienia
    wolności do lat 3

  • 9. Data: 2009-04-08 13:11:32
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 08 Apr 2009 15:05:55 +0200, Waldek \"Jakec\" Bulkowski
    napisał(a):

> [...]
    > przechowywanych w systemie komputerowym lub sieci teleinformatycznej,
    > podlega karze pozbawienia wolności do lat 3

    O to, to....
    Jako administrator ciągle nadaję i udostępniam użytkownikom hasła.

  • 10. Data: 2009-04-08 13:38:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Szop ...@k...p ...

    > ...bo czytając tę grupę odnoszę takie wrażenie. Proponuję beznagrodowy
    > konkurs na najpowszedniejsze przestępstwo uczciwego człowieka.

    moze to co 70% spoleczenstwa mysli o prezydencie?