  • 11. Data: 2009-04-08 17:07:24
    Temat: Re: Czy wszyscy jesteśmyprzestępcami?
    Od: r...@m...com

    > Użytkownik Szop ...@k...p ...

    > moze to co 70% spoleczenstwa mysli o prezydencie?

    To nie przestępstwo.

    Przestępstwem jest publiczne poniżenie prezydenta RP

  • 12. Data: 2009-04-08 17:51:06
    Od: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał w wiadomości

    > To nie przestępstwo.
    >
    > Przestępstwem jest publiczne poniżenie prezydenta RP

    Ale on juz jest sam bardzo niski :)

  • 13. Data: 2009-04-08 17:56:13
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    moje_przedmioty wrote:
    > U?ytkownik <r...@m...com> napisa? w wiadomo?ci

    > Ale on juz jest sam bardzo niski :)

    Tym gorzej dla skazańca.

  • 14. Data: 2009-04-08 20:51:55
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 08 kwiecień 2009 19:51
    (autor moje_przedmioty
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <grioqn$pf6$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Ale on juz jest sam bardzo niski :)

    Nie wzrost się liczy, a duch... Popatrz na takiego Michała Wołodyjowskiego.
    Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny. Zresztą, Leszek też coś ma z
    rycerza, jak tak na niego patrzę.

    --
    Tristan

  • 15. Data: 2009-04-08 22:04:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tristan wrote:
> [...]
    > Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny. Zresztą, Leszek też coś ma z

    a tu ani wzrostu ani ducha.

  • 16. Data: 2009-04-09 00:21:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > a tu ani wzrostu ani ducha.

    Cholerni Pogromcy Duchów - wszystkie wytępili ;)

  • 17. Data: 2009-04-09 04:37:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Cholerni Pogromcy Duchów - wszystkie wytępili ;)

    przecież to wszystko układ

  • 18. Data: 2009-04-09 04:40:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    > Nie wzrost się liczy, a duch... Popatrz na takiego Michała Wołodyjowskiego.
    > Postury był nikczemnej, a jaki rycerz zacny.

    Bo to była fikcja. Fikcja literacka ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 19. Data: 2009-04-09 07:31:45
    Od: "Nostradamus" <n...@n...pl>

    > a tu ani wzrostu ani ducha.

    Za to Tusk ma ;)))

    Leszek

  • 20. Data: 2009-04-09 07:33:36
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A tak na powaznie to myślę, że prawo jest takie dlatego, żeby do każdego
    > można się było przypierdzielić o coś i jak trzeba to wsadzić do paki :-)
    >
    > Kto niewygodny to szukamy na niego coś i mamy go z głowy na lata :-)

    No wreszcie ktos zajarzyl, o co tu biega.

    pozdrawiam
    pluton