    From: "artek" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy windykacja niechce pieniedzy???
    Date: Sat, 5 Apr 2003 08:37:05 +0200

    > A miałeś kiedykolwiek kontakt z żywym komornikiem, czy piszesz tak na
    > podstawie podręczników. To co piszesz to teoria. Bardzo pożądana, ale
    > teoria.

    Osobiscie nie mialem . Moze miec moj sasiad , ktory jest bezrobotny i wziol
    cos na raty i nie splacil ich do konca . I jako ze ja mam net to on kilka
    razy "buszowal" po www aby zobaczyc "co ludzie pisza" o takich sytuacjach i
    bodaj nawet na tej grupie napisano mu ,ze komornik ma 10 lat na sciagniecie
    dlugu .
    Jesli masz inne sprawdzone informacje to moze sie podzielisz nimi?