  • 1. Data: 2009-06-15 04:45:43
    Temat: Czy ?wiadek może odmówić zeznań?
    Od: "mak" <m...@w...de>

    Witam

    Mam być świadkiem w sprawie o zapłatę - małżeństwo walczy po rozwodzie o
    majątek..

    Czy mogę odmówić zeznań? Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

    pozdro
    mak

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4153
    (20090613) __________

  • 2. Data: 2009-06-15 05:54:14
    Temat: Re: Czy ?wiadek może odmówić zeznań?
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > Czy mogę odmówić zeznań? Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

    NIe możesz. Ale możesz nie pamiętać

  • 3. Data: 2009-06-15 06:07:41
    Od: " " <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    adam <1...@w...pl> napisał(a):

    > NIe możesz. Ale możesz nie pamiętać

    Ale nie mozesz jednoczesnie skladac falszywych zeznan. Klamanie o tym , ze sie
    nie pamieta jest skladaniem falszywych zeznan. Mozesz tylko liczyc na to, ze
    naprawde nie pameitasz lub nie wysilac sie za mocno aby sobie cos przypominac.

  • 4. Data: 2009-06-15 07:13:22
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    . Klamanie o tym , ze sie
    > nie pamieta jest skladaniem falszywych zeznan. Mozesz tylko liczyc na to,
    > ze

    LOL.
    Składanie fałsz z. jest wtedy gdy możesz to udowodnić.
    Nie pamiętam. Udowodnij że kłamie.

  • 5. Data: 2009-06-15 07:41:00
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

> [...]
    > majątek..
    >
    > Czy mogę odmówić zeznań? Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...

    Tak czy siak wejdziesz - przynajmniej ta strona która ma rację obrazi się na
    Ciebie, że nie zeznałeś w sądzie jak było naprawdę.

  • 6. Data: 2009-06-15 09:58:16
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "adam" <1...@w...pl> napisał w wiadomości

    > NIe możesz. Ale możesz nie pamiętać

    Zatajanie prawdy podobnie jak składanie fałszywych zeznań jest karalne art.
    233 § 1 KK

  • 7. Data: 2009-06-15 10:48:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mak" <m...@w...de> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Mam być œwiadkiem w sprawie o zapłatę - małżeństwo walczy po rozwodzie o
    > majštek..
    > Czy mogę odmówić zeznań? Nie chcę wchodzić miezy wódkę a ...
    > pozdro
    > mak

    A kim jesteś dla tego małżeństwa? Jakieś pokrewieństwo?

  • 8. Data: 2009-06-15 14:07:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    adam pisze:

    > Składanie fałsz z. jest wtedy gdy możesz to udowodnić.

    Oczywista nieprawda.

    --
    @2009 Johnson

  • 9. Data: 2009-06-15 15:32:57
    Od: "mak" <m...@w...de>

    > A kim jesteś dla tego małżeństwa? Jakieś pokrewieństwo?

    żadne pokrewieństwo... raz się zetknąłem w szczególnych okolicznościach
    (kupowali moje auto - ON) a teraz się wadzą o to auto...

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4154
    (20090615) __________

  • 10. Data: 2009-06-15 19:20:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > żadne pokrewieństwo... raz się zetknąłem w szczególnych okolicznościach
    > (kupowali moje auto - ON) a teraz się wadzą o to auto...

    Zatem masz obowiązek złożenia zeznań.