  • 11. Data: 2003-08-27 22:58:21
    Temat: Re: Czy warto teraz wyrobić Paszport?? Czy po wejściu do UE
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia śro 27. sierpnia 2003 21:30 ktoś podpisujący się jako
    Yennifer napisał(a):

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@r...pl> napisał w wiadomości
    > jest
    > 500zł
    >
    > od kiedy bedac na zasilku placi sie VAT?

    A co, bezrobotnym sprzedają towary bez VATu?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.

  • 12. Data: 2003-08-28 16:59:42
    Od: "Ela:-\)" <e...@w...pl>

    > sugerujące "zniesienie granic, podróżowanie bez ograniczeń" itp. głupstwa.
    > Teraz już wystarczy dostosować (podwyższyć) VAT do unijnych standardów i
    > jesteśmy w domu :)
    >

    > Pozdrawiam!
    > Lech

    witam!
    a ja przechodze niemiecka granice na dowod:-))
    Beata

  • 13. Data: 2003-08-28 22:34:40
    Od: "Jarek" <j...@a...net.pl>

    > od kiedy bedac na zasilku placi sie VAT?

    Od momentu w którym zaczyna się wydawać pieniądze z zasiłku...

    pzdr.
    Jarek

  • 14. Data: 2003-08-29 08:11:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2003, Yennifer wrote:
    [...]
    >+ od kiedy bedac na zasilku placi sie VAT?

    ...jak się je, pije i gdzieś mieszka ;)
    Chyba dałaś się omamić propagandą: VAT *odprowadzają*
    do budżetu ci 'krwiopijcy' sprzedawcy i usługodawcy
    (a spróbowali by nie - to mogą iść siedzieć), ale
    *płaci* go kupujący "na własne potrzeby"...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 15. Data: 2003-08-29 09:03:32
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > witam!
    > a ja przechodze niemiecka granice na dowod:-))

    Widocznie jesteś mieszkanką strefy przygranicznej. Jest to dowód, że do
    zniesienia granic bynajmniej żadnej Unii nam nie potrzeba :)

    Pozdrawiam!
    L.
    l...@i...pl
    www.liwiusz.republika.pl