    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy warto próbować?
    Date: Thu, 01 Jan 2009 20:34:31 +0100

    W dniu 2009-01-01 16:14, Ania pisze:

    > Wygrałam aukcje na allegro (buty) wylicytowałam je za 3,25zł. Sprzedawca
    > nie chce mi podać danych do przelewu ani sprzedać, butów. Proponuje że
    > wystawi je ponownie a ja przy odrobinie szczęścia może je wygram.

    Warto. Sam miałem taką sytuację kupując laptopa za 100 zł w sklepie
    internetowym. Okazało się że laptop wart jest 5 tysiaków i mi go nie
    sprzedadzą. Przegrałem w sądzie ale potem dowiedziałem sie, że
    przegrałem bo sąd uznał to za pomyłkę i gdyby to była licytacja to
    kwestia pomyłki by nie przeszła. Walcz. Idź do rzecznika konsumentów to
    Ci pomoże.