    From: "moje_przedmioty" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy warto próbować?
    Date: Thu, 1 Jan 2009 19:13:25 +0100

    Użytkownik "Ania" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:20090101161404.5b38824e@nasa.one.pl...

    Witam,

    Wygrałam aukcje na allegro (buty) wylicytowałam je za 3,25zł. Sprzedawca
    nie chce mi podać danych do przelewu ani sprzedać, butów. Proponuje że
    wystawi je ponownie a ja przy odrobinie szczęścia może je wygram.
    Przecież juz je kupiłam i chce za nie zapłacić. ALlegrowicz otrzymal
    od mnie komentarz negatywny tym samym sie zrewanżował. Allegro nie
    reaguje. Czy warto zglosic sprawe do sądu? Wedle regulaminu kupilam
    buty i powinnam za nie zaplacic i je otrzymac. Wpłace pieniadze poczta
    i założę sprawe w sądzie jeśli buty nie zostaną mi przyslane. Czy warto?

    Bedziesz teraz po kolei zaśmiecać inne grupy?
    na alt.pl.allegro dostałaś odpowiedź?
    NIe była zbyt skomplikowana.
    Foti