  • 1. Data: 2004-01-18 22:21:30
    Temat: Czy w urzędzie dostane adres zameldowania osoby której niewiem gdzie mieszka.
    Od: "piotrr" <i...@p...onet.pl>

    Chce podac kogoś do sądu a nie znam adresu zameldowania tych osób, więc czy
    jakikolwiek urząd może mi podać adres tych osób, aby dostarczyć im na wstępie
    choćby wezwanie do załaty a potem wezwanie do sądu.Proszę o pomoc. Znam numery
    dowodów osobistych tych osób, nipy a nawet wiem w jakiej miejscowośći
    mieszkają. Dziękuje

  • 2. Data: 2004-01-18 22:58:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "piotrr" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Napisz do Centralnego Biura Adresowego. Imię nazwisko i numer dowodu
    osobistego wystarczy do jednoznacznego zidentyfikowania tych osób.

  • 3. Data: 2004-01-19 16:34:24
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    > Użytkownik "piotrr" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Napisz do Centralnego Biura Adresowego. Imię nazwisko i numer dowodu
    > osobistego wystarczy do jednoznacznego zidentyfikowania tych osób.

    Tak, tylko czy CBA ta adres ot tak ?
    Ostatnio procedura jest taka, ze CBA wysyła zapytanie do takiej osoby czy
    moze podać adres.
    Jeśli tak... to podają.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów] GG: 6287018

  • 4. Data: 2004-01-19 21:33:35
    Temat: I tutaj jest kłopot
    Od: i...@p...onet.pl

    I tu właśnie jest problem. Dzwoniłem dziś do CBA i jest tak jak pan mówi. Oni
    czyli ludzie których szukam muszą wyrazić zgode na podanie mi adresu. A
    napewno sie nie zgodzą, bo wiedzą że ich szukam. I w jaki sposób mój adwokat
    ma ich poinformować że wszczyna przeciwko im postępowanie w sądzie?? Czy można
    oddać sprawe do sądu nie powiadamiając pozwanej strony?? Czy da sie rozwiązać
    ten problem z poinformowaniem w jakiś konkretny zgodny z prawem sposóm. Coś
    słyszałem o kóratorze sądowym jeśli drugiej strony się nie da wezwać, ale nie
    wiem nic dokładnie.Dziękuje za wszelką pomoc.

  • 5. Data: 2004-01-19 22:58:27
    Temat: Re: I tutaj jest kłopot
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    ale nie
    > wiem nic dokładnie.Dziękuje za wszelką pomoc.

    No to zostaje Ci wniosek do sądu w postępowaniu nieprocesowym, aby ten
    nakazał CBA udzielić Ci informacji. Nie podejmuję się dokąłdnie zacytować
    procedury, bo robiłem coś podobnego z 10 lat temu, ale możliwość taka
    jest.

  • 6. Data: 2004-01-20 01:14:42
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl>

> [...]
    nie
    > wiem nic dokładnie.Dziękuje za wszelką pomoc.

    1) sprobuj ksiazki telefonicznej na cd, moze maja telefon?
    lub sprobuj jakiejkolwiek ksiazki tel, albo podzwon na to nazwisko i pytaj o
    Jolke,
    podajac sie za kolege ze szkoly- masz szanse ze np mamusia w dobrej wierze
    Ci powie gdzie jest
    twoj czlowiek
    2)jesli to male miasto - pojedz tam, dorwij listonosza i dowiedz sie gdzie
    mieszkaja za 50pln

    to tak tytulem zestawu "Maly Dedektyw" mozliwosci jest jesczze pare

    pozdr
    --
    mihau