eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy] › Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
  • Data: 2019-10-23 06:52:23
    Temat: Re: Czy w prawie RP3 mała różnica głosów stanowi SAMODZIELNIE powód do nakazania powtórnego przeliczenia głosów? [Senat jednomandatowy]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czemu myślisz, że ktoś fałszował? Nie przychodzi Tobie do głowy, że
    > niektórzy z rozmysłem oddają głos nieważny, jeśli uważają, że żaden z
    > kandydatów się nie nadaje?

    W mojej komisji jest w drugą stronę - zawsze było 1-2% głosów
    nieważnych, a tu 1806 wydanych - 1806 ważnych... Niby może się zdarzyć,
    ale wygląda zupełnie niewiarygodnie (tym bardziej ze wokoło takiej
    anomalii nie zauważono).

    Prawdę mówiąc zawsze mam wrażenie, że jakby te głosy przeliczyć jeszcze
    raz, to wynik by wyszedł inny - nie z powodu machinacji a po prostu
    "zmęczenia materiału" w komisji.

    --
    Shrek