    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytać?
    Date: Mon, 7 Jun 2010 07:31:19 -0700 (PDT)

    On Jun 5, 5:42 pm, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Tu nie chodzi o konto internetowe.
    >
    > Robiłem przelewy na swoje konto podając odbiorcę "Kubuś Puchatek, adres
    > ul. Misiowa itp. Przelew dotarł bez żadnych problemów.
    >
    > --
    > Mithos

    Sa banki ktore to weryfikuja, sa takie ktore niekoniecznie, sa takie
    ktore robia to losowo. Mi osobiscie odrzucilo kiedys taki przelew w
    Millenium - placilem za mieszkanie, przez pomylke podalem dane
    pelnomocnika, z ktorym dogadywalem sprawe, nie wlasciciela mieszkania,
    na ktorego rachunek przelewalem. Kasa grzecznie wrocila do mnie po 24
    h.