  • Data: 2006-06-09 14:27:47
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > P(zdjęcie) == P(negatyw). I jest zbliżone do 1. Ta reszta to przypadki
    > nielegalnego posiadania jednego i drugiego.

    Czekaj czekaj. Mówisz o zdjęciu legitymacyjnym (tu zgoda, bo nie jest
    utworem w rozumieniu PA i posiadacz może je sobie zwielokrotniać) czy
    ogólnie o zdjęciu? Przecież nietrudno sobie wyobrazić zdjęcie-utwór, no
    i wtedy zwielokrotnianie (takie odbitka z odbitki) może już PA naruszać.
    Jak przyjdziesz z negatywem, to prawdopodobieństwo mniejsze.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak