  • Data: 2006-06-08 17:59:21
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "NomaD_FH" <N...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witek napisał(a):

    > na koncercie, nie prywatne.
    > Po za tym sfotografować prywatnie też ci go wolno. Rozpowszechnić już nie.

    Chodzi w tym momencie o inny aspekt. To sa zdjecia wygladajace
    "profesjonalnie" w dodatku czesto podobnie jak jakies publikowane w
    gazetach, czy na plakatach....

    Wiec tym bardziej powinni sie pytac, czy to aby na pewno moje, czy nie
    lamie prawa autorskiego (moglem przeciez to zdjecie sciagnac z
    internetu i chciec zrobic odbitki) :P

    A wracajac do zdjec z dowodu, sytuacja:

    Robie zdjecia do dowodu u fotografa, sa to pierwsze zdjecia, ktore mi
    sie podobaja, na ktorych wyszedlem dobrze. Dostaje negatyw (czy forme
    cyfrowa, ale zostanmy przy negatywie). Mija jakis czas (rok, dwa
    lata... np), skonczyly mi sie te zdjecia, ale nie chce robic kolejnych,
    bo na tych wyszedlem tak dobrze, ze chce dalej z nich korzystac.

    I teraz robiac to wedlug Twojej teorii nie moge ich dorobic NIGDZIE.
    Dlaczego?
    Nawet ide do tego zakladu, gdzie robilem. A oni mi mowia, ze to sa
    zdjecia z profesjonalnego studia i oni mi nie zrobia dodatkowych
    odbitek...
    . W jaki sposob maja to sprawdzic, ze u nich? Przeciez takiego filmu
    moglo uzywac mnostwo zakladow. Takiego ustawienia etc. rowniez...

    Czyli jestem skazany na to, ze musze robic nowe zdjecia, na ktorych
    moge gorzej wyjsc itd? Przyjmuje, ze nie mam juz rachunku za tamta
    usluge...

    Pozatym tez jestem zdania, ze zdjecia legitymacyjne NIE PODCHODZA pod
    prawo autorskie. Argumenty juz inni przytoczyli ;)

    pzdr
    --
    Grzesiek "NomaD"