  • Data: 2006-06-06 18:01:11
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Kubiak wrote:

    > Prorok jakiś, czy co? Skąd znasz treść umowy pomiędzy fotografem a
    > Autorem wątku? Poza tym, zakład fotograficzny nie jest od rozstrzygania
    > tego problemu.

    Bo przekazanie praw licencyjnych musi być w formie pisemnej.
    A taka umowa nie istnieje.

    Zakład fotograficzny ma prawo nie brać udziału w przestępstwie.
    Tak jak napisałem powyżej.
    Kwestią sporna jest, czy zakład ma prawo odmówić wykonania usługi, czy nie.
    Natomiast na miejscu zakładu fotograficznego poprosiłbym o podpisanie
    oświadczenia, że jest się autorem tego zdjęcia.