  • Data: 2005-12-08 20:05:53
    Temat: Re: Czy "usługi telekomunikacyjne" to także odsetki?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PablO napisał(a):

    > Jeszcze dwa pytania w związku z tą reklamacją:
    > - ile mam na to czasu (od wystawienia r-ku)?

    12 miesięcy od wykonania usługi (w tym przypadku niewykonania ;-) lub
    wystawienia faktury. Czyli w Twoim przypadku to drugie

    > - czy na prawdę musze sobie zawracać głowe tym rachunkiem? W końcu umowa
    > o "świadczenie usług telekomunikacyjnych" wygasła, a pogoda nie zachęca
    > do spacerów ;]

    Jeśli kwota nie kwalifikuje do wpisania do rejestru dłuzników, a nie
    zamierzasz nigdy więcej mieć z tym operatorem do czynienia, to nie
    musisz. Ale z reguly bedziesz później nękany przez różne kruki i nne
    wrony i na pewnym etapie to może nie byc przyjemne (chociaż żadnych
    skutków prawnych miec nie będzie).

    Skladając reklamację zadbaj o pisemne potwierdzenie otrzymania (jeżeli
    składasz osobiście) lub o potwierdzenie odbioru - jezeli pocztą. W
    reklamacji MUSI podana być kwota, o jaką walczysz.

    Operator ma obowiązek odpowiedzieć w terminie 30 dni od daty otrzymania,
    w przypadku braku odpowiedzi w tym terminie, reklamacja jest
    automagicznie uznana.

    M.