    From: "Kwadrat" <k...@g...WYTNIJTO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy uda sie odzyskac pieniadze?
    Date: Mon, 1 Dec 2003 13:45:02 +0100

    Użytkownik "Endruz" <endruz2000@@yahoo.com> napisał w wiadomości
    news:bqfbs6$8g7$1@news.atman.pl...

    > Wlasnie ja korzystam z uslug tego samego operatora. Pisalem maila do
    admina
    > i pytalem sie czy bede mogl korzystac z ich uslug na starych warunkach,
    > czyli takich jakie istnialy dotychczas podczas podpisywania pierwszej
    umowy
    > (stala szybkosc 128 kbps, bez limitu danych). Dostalem odpowiedz, ze nie
    > jest to mozliwe (nie ma zadnej alternatywy - zostaje zmieniona oferta,
    czyli
    > wszyscy musza sie na nia zgodzic albo odejsc?) i zostanie przyslany aneks
> [...]

    Zgadza sie w 100%, przed sekunda zadzwonilem do nich (0,35gr w bloto).
    Pani zajmujaca sie tymi sprawami powiedziala, ze "jezeli panu nie pasuja
    takie zmiany, prosze rozwiazac umowe". Na pytanie czemu zmuszaja nas do
    zmiany bez zadnej alternatywy, powiedziala, ze nie bedzie ze mna dyskutowac
    i powtorzyla zdanie wczesniejsze.
    Czy w takim przypadku mozna mowic, o tym, ze umowa zostaje zerwana z winy
    dostawcy internetu?
    Bardzo prosze o pomoc.

    PS. Aha, dla scislosci to chodzi o "firme" TOYA z Lodzi.