  • Data: 2003-12-02 14:48:52
    Temat: Re: Czy uda sie odzyskac pieniadze?
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik NoMAD napisał:

    > Wedlug oznaczenia autora: par.3 p.3. A polecam jeszcze par.3 p.2. Dodatkowo
    > dorzuce jeszcze 365(1) KC.

    w § 3.3 jest zapewne napisane:
    Umowa może zostac rozwiązana z zachowaniem jednomiesięcznego okresu
    wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca.

    NIe ulega wątpliwości, że żadna ze stron nie ma prawa skrócenia tego
    okresu wypowiedzenia.

    Ale - jak dla mnie - nie wynika z tego zakaz wypowiedzenia umowy z
    zastzeżeniem, że wypowiedzenie jest np. ze skutkiem na dzień
    31.12.2003.

    pozdrawiam

    marcin