  • Data: 2013-11-28 01:01:42
    Temat: Re: Czy tu prawo nie działa wstecz?
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27.11.2013 23:56, cef wrote:

    > A tego jakoś nie doczytałem, ale i tak
    > bez sensu. Tzn nie wyobrażam sobie, żeby
    > Ci co palą w piecach czymkolwiek
    > (z powodu biedy a nie z głupoty)
    > mieli szansę na przestawienie się.
    > Kto to sfinansuje?

    To maja 5 lat wyniesc sie z miasta.

    Dlaczego maja tu mieszkac, skoro TRUJA innych.

    Bieda upowaznia do szkodzenia innym?

    Ten zakaz palenia w piecach, nie wynika z urzedniczej milosci do
    niepalenia weglem. To presja spolecznej inicjatywy i zmasowanego ataku
    mieszkancow na urzednikow. To efekt wysokiego zanieczyszczenia powietrza
    w Krakowie, a nie widzimisie "bo tak".

    Moim zdaniem 5 lat to za dlugo - powinno byc gora 2 lata. Bo juz teraz
    znow smierdzi spalenizna z piecy. A do tego malo ze smieradzi, to
    jeszcze widac jak stacje rejestrujace pokazuja pozim zanieczyszczanie
    wielokrotnie przekraczajacy normy zdrowotne.

    Wiec - albo przestana ludzie truc, albo niech sie truciciele wynosza z
    miasta.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx