    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy trzeba zglaszac baze do GIODO?
    Date: Sat, 21 Aug 2010 00:57:11 +0200

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...spamu>

    > Istotne.
    > Sugerujesz, że zapominanie hasła jest na tyle rzadkie, że można je
    > pominąć, a ja ma z tym zjawiskiem dość często do czynienia.
    > Jeśli użytkownik poda adres mailowy, to będzie mógł te hasło odzyskać
    > automatycznie bez interwencji administratora.

    Nie opowiadaj bzdur. W ogóle nie odnoszę się do głupokowatych rozważań na
    temat tego czy coś jest częste czy rzadkie tylko czy jest potrzebne do
    utworzenia konta. Do utworzenia potrzebne nie jest, więc konieczności
    podawania emaila być nie musi. To proste jest. Może ktoś potrzebuje, może
    tych ktosi jest nawet 99%, ale konieczności nie ma. A według niektórych
    jest, co nie jest prawdą