  • 11. Data: 2013-03-12 14:06:23
    Temat: Re: Czy to nie morderstwo? Re: Znów te Skierniewice.
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-11 20:31, Jacek pisze:
    > To ustawa o zamówieniach publicznych.

    Wczoraj pewien fachowiec od zamówień udowadniał właśnie że wycieranie
    sobie gęby "ustawą o zamówieniach publicznych i najniższą ceną" to tylko
    krycie tyłka przez głupich, niewykształconych, bez kompetencji
    urzędników. Ustawa nie jest zła. Mamy tylko zgraję debili przy korycie.

    PS. Co zrobić żeby byli mądrzejsi? Zlikwidować KORYTO!!! :-)

  • 12. Data: 2013-03-12 15:08:41
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-12 10:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Trochę ci się chyba druga pochodna wyzerowała...

    Masz na myśli punkt przegięcia?
    Przeginać, to zaczęli oni, ci z Wiejskiej i z Al.Uj. Ja tylko się do
    nich doginam ;)

    Braciom Kowlaczykom stawia się dziś tablice. Nie traćmy nadziei.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.