  • Data: 2007-06-17 19:59:20
    Temat: Re: Czy to mozna traktować jako instruktaż łamania prawa?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana pisze:

    > No cóż, moje ponad piętnastoletnie doświadczenie na drodze wykazuje, że
    > światła dają dużo... Auta są lepiej i wcześniej widoczne. NAWET w słoneczny
    > dzień.... Słońce niewiele zmienia. Zapalone światła po prostu łatwiej
    > zauważyć.

    I to ma być argumentacja?
    A moje jeszcze dłuższe doświadczenie na drodze mówi mi że światła w
    dzień nic nie dają.
    Ja nigdy nie miałem problemu z zauważaniem innego samochodu w dzień. A
    jak ktoś ma problemy ze wzrokiem to nie powinien jeździć samochodem.

    > Do tego światła to stan zauważalny w 1 klatce obrazu.

    ???

    > Nieraz tak miałem, że w wąskich i zatłoczonych uliczkach spoglądam w uliczkę i
    widzę ,,o coś
    > jedzie'' bo ma światła. A jak jechało bez świateł, to parę razy się już
    > dałem oszukać, że nic nie jedzie.

    Jeśli nie żartujesz, to chyba jesteś przypadkiem dla okulisty.

    > Żeby zauważyć ruch, mózg musi zarejestrować i przetworzyć ileśtam klatek.

    A te klatki w twoich oczach... to ile jest ich na sekundę ?? Po ile
    sekundach rejestrujesz ruch ??

    > A dzięki światłom rozróżniam od razu auto jadące od 20 stojących.

    A ja odróżniam od razu auto jadące od aut stojących niezależnie od tego
    czy mają zapalone światła.

    > Ważny jest też brak jasnego rozpoznawania ,,kiedy włączyć'' w poprzednim
    > systemie. Ludzie zwlekali z włączaniem świateł do ostatniej chwili.

    No i co w związku z tym? Dlatego że niektórzy "zapominali" czy źle
    ocenili kiedy trzeba włączyć światła to wszyscy muszą za to płacić ?

    > Zwłaszcza posiadacze aut w kolorze asfaltu.

    Naprawdę jest/było jakieś badanie które wykazywało związek
    przyczynowo-skutkowy między kolorem samochodu a tym kiedy ktoś zapalał
    światła. Moim zdaniem każdy zapała światła kiedy mu było ciemno. A to
    nie ma nijakiego związku z kolorem jego samochodu.

    > Tak jak mówię: Jeżdżę od ponad 15 lat i od co najmniej 10 jeżdżę 100% czasu
    > na światłach i nie widzę powodu, żeby nie.

    Nikt ci nie bronił jeździć. Ale dlaczego ja ma być do tego zmuszony?? Bo
    ty jeździłeś??

    A poza tym co jest s tobą: problemy z uszami, problemy z oczami, ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com