  • 11. Data: 2004-10-28 15:13:34
    Temat: Re: Czy to legalne, moralne, Bóg wie jakie...
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    adamb napisał/a:
    >Ważne, czy jest błysk, a nie czy jest widzialny.
    >Ten niewidzialny też podlega prawu odbicia.
    Tylko, że lakier do włosów odbija dobrze światło widzialne a słabiej
    podczerwień.:-)
    IMHO to takie samo naciąganie, jak to, że płytki CD zakłócają pracę
    radarów.:-)

  • 12. Data: 2004-10-28 15:35:09
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Artur Drzewiecki napisał(a):
    > IMHO to takie samo naciąganie, jak to, że płytki CD zakłócają pracę
    > radarów.:-)

    albo magnetyzery samochodowe do paliwa :)

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 13. Data: 2004-10-28 19:27:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "fi5h" <f...@o...pl> napisał w wiadomości

    Bo oni to głupio reklamują. Jakby reklamowali to jako zabezpieczenie przed
    zrobieniem zdjęcia z tablicą przez domniemanych złodziei, to by wyszło na to
    samo, ale by nie było skrupułów.

    malowanie tablic rejestracyjnych samo w sobie jest wykroczeniem. Art. 97 kw
    w zw. z art. 60 ust. 1 pkt 3 PoRD - przynajmniej w mojej ocenie. czy reklamę
    tego typu można uznać za podżeganie do tego wykroczenia? Można dyskutować.

  • 14. Data: 2004-10-28 19:47:36
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Tudziez turbinka Kowalskiego...

    --
    Falkenstein

  • 15. Data: 2004-10-28 21:08:23
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <clqjo8$qun$2@inews.gazeta.pl>, Acid wrote:

    > A widziałeś kiedyś reklamę nakłaniającą do użycia ww. przedmiotów jako
    > narzędzi zbrodni? W wypadku Mango ewidentnie namawiają do łamania przepisów.

    Podobno jest coś takiego jak antyradary. Można to legalnie sprzedawać,
    ale nielegalne jest użycie. Tak mi się coś o uszy obiło, ale nie wiem
    czy dobrze:)

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 16. Data: 2004-11-01 23:36:28
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 28 Oct 2004 21:47:36 +0200,
    Rodrig Falkenstein <r...@g...pl> screamed:

    > Tudziez turbinka Kowalskiego...

    Nokie w trybie grupowym jako antyradary...

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 00:36:08 user up 10418 days, 12:31, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Art is the tree of life. Science is the tree of death.