    From: "Robert Tomasik" <r...@w...pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to legalne
    Date: Fri, 20 Dec 2002 13:16:05 +0100

    | I odpowiada za nie.

    Jak najbardziej. Nawet wywiązali się z tego. Jak jego modem wybrał 0-700
    ...., to połączyli z tym numerem.

    | Ale to oni spowodowali - i to bez woli właściciela - że czyjś
    | modem wybiera ten numer.

    Zapominasz, że ten modem jest własnością abonenta, więc nawet jak wybiera
    bzdury, to odpowiada za niego abonent. Być może, że numer wybrano bez woli
    abonenta, ale z cała pewnością winy za to nie ponosi TP SA.

    | Co do cenników - jest różnie, powszechnie informacja o opłacie
    | za połączenie jest UKRYTA.

    ?! A co, u Was książki telefoniczne opatrzyli klauzula niejasności? W mojej
    jest cennik jak byk. Szukaj tak bliżej początku książki.

    | Oni są administratorem tego numeru i biorą połowę z tych pieniędzy.
    | 1/4 idzie dla firmy pośredniczącej, 1/4 dla dostarczyciela treści.

    A skąd to wiesz? Może to prawda, ale co to zmienia w praktyce. Tak, czy
    inaczej abonent ma obowiązek zapłacić stawkę z cennika, jeśli dzwonił.

    | Pozbieraliśmy takie dialerki, jak również strony, ich konstrukcję
    | i sposób w jaki oszukują ludzi.

    Skoro dysponujesz taką wiedzą, to o ile możesz się ujawnić, prosiłbym o
    kontakt na adres r...@w...pl z użyciem IDKey PGP: 0x9B725EF3 i
    ewentualnie proszę o przesłanie klucza publicznego PGP do dalszej
    korespondencji.

    | [..]
    |
    | Bingo! Tak samo powiedział rzecznik TP SA. Biedak nie wiedział, że opis
    | działania dealerów nie był teoretyczny lecz ze stron podanych prze TP SA.
    | No cóż.... :))

    No to co z tego, bo nie bardzo rozumiem.
    --
    Robert Tomasik