  • Date: Sat, 15 Sep 2007 01:02:02 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to legalne?

    Liwiusz wrote:

    > A czego nie rozumiesz?

    Piszesz o sobie "my" czy twierdzisz, że to ja popieram zabijanie kogoś,
    kto nikogo nie zabił - przy jednoczesnym sprzeciwie dla kary śmierci...
    Masz na myśli aborcję???

    > A co to ma do rzeczy?

    Nie rozumiesz? Za trudne?

    W innych krajach są też inne patologie - co nie znaczy, że należy brać z
    nich przykład.

    > Nie, to nie miał być za tymn argument.

    A umiesz czytać? Ja się *wyraźnie* pytałem, dlaczego niby oraz kara
    śmierci miała niby być taka 'sprawiedliwa'.

    [ciach]

    > Jeśli brakuje argumentów, faktycznie, lepiej wyśmiać.

    A co, mam płakać nad twoją obsesją na punkcie wojny? To nie mój problem ;)

    > I myślisz że brak kary śmierci w kodeksie przeszkodziłby mu w tym?

    Przeszkodził? Nie. Tak samo jak nawet kara śmierci poprzedzona
    wymyślnymi torturami nikomu by nie przeszkodziła zaciukać ciebie w
    ciemnej alei.

    I co z tego?

    > A jakie kary proponujesz dla osób już skazanych na dożywocie, które
    > nadal popełniają morderstwa?

    W zakładzie karnym? Sugerowałbym raczej ukarać osoby odpowiedzialne za
    dany zakład karny - że nie potrafią upilnować osadzonych.

    [ciach]

    > I co z tego?

    To z tego, że twój przykład pasuje ni przypiął, ni wypiął, ni przyłatał...

    > Dopuszcza się ruch pojazdów, gdzie z góry można przewidzieć, że
    > zginie co roku kilka tysięcy ludzi. Jednak ze względu na wygodę, rozwój

    Tylko że w ruchu po drogach publicznych uczestniczysz dobrowolnie. I
    ryzykują wszyscy.

    > gospodarczy i wiele innych rzeczy, uznajemy że jest to ofiara, którą
    > można ponieść.

    Ja tak nie uznaję. Dlatego jeżdżę *bardzo* ostrożnie i nikomu na drodze
    nie ufam.

    > Podobnie z pomyłkami sądowymi. Które jednak zdarzają się bardzo rzadko.

    Zależy od definicji "bardzo rzadko".

    [ciach]

    > A samochody będą mogły wyjeżdżać na ulicę dopiero po zapewnieniu 0%
    > śmiertelności w wypadkach?

    Odczep się od samochodów.

    > To zależy kto jest dyktatorem. Ale o co Ci właściwie chodziło?

    Spytaj się kogoś starszego, skoro nie zrozumiałeś.

    [ciach]

    > Na to stwierdzenie nie potrafię podać kontrargumentów na podobnym
    > poziomie, poddaje się.

    Trudno zejść poniżej poziomu osobnika, który twierdzi, że rodziny ofiar
    wypadków domagają się obniżenia dozwolonej prędkości do 20km/h. To absurd.