  • 11. Data: 2004-12-11 20:06:03
    Temat: Re: Czy to jest legalne????
    Od: scream <n...@p...pl>

    RAV napisał(a):
    > a to niby dlaczego?

    dlatego, że nikt nie udostępnia takich programów :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2004-12-11 20:45:39
    Od: "marik" <k...@p...com>

    Użytkownik "jha" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Dowiedziałem się (nie widziałem, ale wiem, że istnieje) program a właściwie
    > baza danych w której podajemy imię i nazwisko a program podaje nam:
    > nasz PESEL, adres zamieszkania, date i miejsce urodzenia.

    Istnieją nieuczciwi ludzie np. w Policji, którzy mając ochotę
    na jakąś dziewczyne ściągają jej pełne dane osobowe ze swojej
    bazy - chociażby po numerze rejestracyjnym jej samochodu.
    Wiem, ze to bolesne, ale to klucz do twojej zagadki
    i do bardzo wielu zagadek swiata tego.

    marik

  • 13. Data: 2004-12-11 21:37:31
    Od: "jha" <a...@a...com>

> [...]
    > wyrzuca średnio kilkaset osób. Załóżmy można część odrzucić mniej więcej
    po
    > roczniku, ale z doświadczenia wiem, że i tak zostaje kilkadziesiąt osób, w
    > danym województwie kilkanaście. Tak więc bez dokładniejszych danych nie
    > sposób ustalić.
    >
    > Za to spotkałem się, że wynoszono dane z różnych miejsc, gdzie są
    > gromadzone. Na przykład ze szpitala i takie płyty krążyły wśród
    > zainteresowanych. Oczywiście nie zawierają one danych wszystkich osób, ale
    > danej okolicy, to już większość osób się daje znaleźć. Albo z Kasy
    Chorych.
    > Generalnie z urzędów i firm, które nie mając dostępu do bazy danych PESEL
    > tworzyły je same. takie bazy krążą.
    >
    > I tu raczej o taki przypadek może chodzić, albo ktoś po prostu ściemnia.
    > dane zdobył zupełnie inaczej i wciska kit, ze w Internecie znalazł.

    Ja nie wiem z kąd miał te dane, ten internet tak mi się nasunął.
    Wiem, że ma taką bazę i masz racje że osób o tym samym nazwisku i imieniu w
    Polsce byłoby trochę a jeszcze jak by się nazywał kowalski to wiadomo. Ale
    ten ktoś znał imię i nazwisko osoby oraz przybliżony wiek i miejscowość więc
    prawdopodobieństwo trafienia bliskie 100% szczególnie, że to nie Kowalski
    ani Nowak.

    Mnie tylko zdziwiło że chłopak w wieku szkolnym wszedł w posiadanie takiej
    bazy danych (nie wiem kim są rodzice) i że wogóle takie bazy są jak widać w
    miarę ogólnie dostępne

    Tą możliwość raczej wykluczam

  • 14. Data: 2004-12-11 23:29:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > bazy danych (nie wiem kim są rodzice) i że wogóle takie bazy są jak widać

    Są i nie są. Spotkałem się z takimi płytami CD. ktoś kiedyś przy okazji coś
    takiego kopiował nieodpowiedzialnie. Potem krążyło po mieście. Gównierze dla
    checy sobie kopiowali. W każdym razie na pewno nie PESEL. To zbyt obszerna
    baza. Technicznie tak trudne, że w zasadzie niewykonalne. Na mój partyzancki
    nos, to bym się na miesjcu zainteresowanej zastanowił komu podawała dane.
    Może kupowała coś. Jak młodzierz, to może ktoś dane z dziennika szkolnego
    odczytał.

    > Tą możliwość raczej wykluczam

    Czemu. To relatywnie najprostsze. Te hasła w firmach wypisują na
    kalendarzach, albo na kartkach przy monitorze. Jak ma cokolwiek pomyślunku,
    to spokojnie mógł odczytać.

    Kluczowe znaczenie ma analiza, gdzie poza bazą PESEL były dane
    zainteresowanej. PESEL w pierwszy rzucie wyklucz. Chyba, że gość miał
    dojście do kogoś, kto ma dostęp do takiej bazy. Jest takich osób sporo. W
    Urzędach, Policji itp. Takiej drogi wykluczyć nie można.

  • 15. Data: 2004-12-12 00:23:13
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Czemu. To relatywnie najprostsze.

    Hehe, z haslami potwierdzam, czasem widze takie kartki poprzyklejane
    do monitorow czy tablic korkowych :>

    Jakis czas temu, w kilku oddzialach ZUS byly przypadki handlu
    danymi na zewnatrz, ale to tez dotyczy tylko pewnej
    grupy ludzi.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2004-12-13 15:05:36
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Sat, 11 Dec 2004 21:06:03 +0100, scream wrote:

    > dlatego, że nikt nie udostępnia takich programów :)

    A właśnie, że udostępniają, wystarczy w osiołku poszukać.
    Znajdziesz wszystko, od książek telefonicznych w txt po
    dane z portali...

  • 17. Data: 2004-12-13 18:27:50
    Od: scream <n...@p...pl>

    Karol Makowski napisał(a):
    > A właśnie, że udostępniają, wystarczy w osiołku poszukać.
    > Znajdziesz wszystko, od książek telefonicznych w txt po
    > dane z portali...

    mozesz podac jakis przykladowy keyword do szukania? moze byc na priv
    (scream @ porno . pl)