    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to bedzie spam?
    Date: Sat, 13 Mar 2004 12:52:44 +0100

    > To podajcie adresy firmowe, tu na news, otwartym tekstem.

    Takie adresy możesz znaleźć na wszystkich stronach firmowych.

    > A czemuż tak dyskryminujecie operatywnych handlowców od powiększania
    > i przedłużania? Byznes, Panie, yz byznes.

    Sęk w tym, że dosyć bezmyślnie wrzucono wszystko do jednego
    worka i tym samym nawiązywanie kontaktów zostało faktycznie
    utrudnione.
    BTW - mnie osobiście najbardziej wku... przerywanie filmów
    w TV aby wcisnąć mi jakąś nachalną i głupią reklamę proszków
    ale niestety nic nie słychać aby ustawodawcę to martwiło.

    > Akwizytorom z super-latarkami też pozwalacie,
    > a niech sobie zrobią interes, biegać po fimie z super-ofertami?

    Tak, akwizytorom super-latarek się dziękuje, ale o dziwo jakoś nie
    potrzeba do tego żadnej spec-ustawy.

    > BTW wywóz śmieci w firmie to też koszt.

    Jesteś blisko, ale z innej strony - IMO główną bolączką
    pomysłodawców było to, że na takiej reklamie żaden pośrednik
    (w tym fiskus) nic nie zarabia. Pojawiło sie więc zagrożenie, które
    najprościej zlikwidować forsując odpowiednią ustawę.

    Pix