  • Data: 2006-03-07 12:00:13
    Temat: Re: Czy takiemu pojazdowi trzeba ustąpić?
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dujqm3$65h$1@inews.gazeta.pl...

    > Wyprzedzałeś na niebezpiecznym skrzyzowaniu i zwolniłes w trakcie manewru
    > wyprzedzania? No no, coraz ciekawiej się robi.

    ROTFL
    A jak jedziesz środkowym pasem a prawym jadą pojazdy które skręcają w prawo
    to co, może czekasz aż łaskawie opuszczą skrzyżowanie żeby ich Broń Boże nie
    wyprzedzić..?

    >I masz pretensje, ze kos na
    > Ciebie od tyłu mrugał?

    Nie do końca; ja się pytam, czy musiałem zjechać.
    A można w ogóle używać świateł drogowych w ten sposób?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII