  • Data: 2006-03-07 19:59:09
    Temat: Re: Czy takiemu pojazdowi trzeba ustąpić?
    Od: "the.one" <t...@g...xx> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:dujm8a$9fo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    [...]
    > Czy im (a kto w ogóle takimi samochodami jeździ?) rzeczywiście wolno tak
    > jeździć?

    Co w takim przypadku powiecie na moj przypadek... Jechalem sobie taka
    normalna droga krajowa, po jednym pasie w kazdym kierunku, w zasadzie bez
    przejezdnego pobocza. Z przeciwka jechala kolumna pojazdow: radiowoz na
    sygnale, za nim trzy TIRy, jeszcze jeden radiowoz, kolejne trzy TIRy no i
    radiowoz na koncu. Wszystko bylo by ok, tylko ze radiowozy jechaly srodkiem
    ulicy. Gdy sie zblizalem z przeciwka probowaly mnie zepchnac na pobocze i do
    tego cos tam mowili przez megafon, ale z racji szybkosci nie bylem w stanie
    tego zrozumiec... Wiec jak to jest jest - pojazdu na sygnale nie wolny
    wyprzedzac, ale mijanki takze sa zakazane? Co by bylo gdyby doszlo do
    wypadku? Dodam, ze droga byla pusta i oprocz tego konwoju bylem tylko ja.
    Czy powinienem sie zatrzymac na czas przejazdu kolo mnie tej kolumny
    pojazdow (w przeciwnym kierunku powtarzam)?

    the.one