  • Data: 2012-03-12 12:13:44
    Temat: Re: Czy takie praktyki sa legalne?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2012 12:55, MarlonB pisze:

    > Mieli za darmo? Jeśli ktoś chce pracować za głodową stawkę, to jego
    > problem. Skoro byli bogaci i był wybór, to w czym problem?

    No beton...

    Bogaci mieli wybór.

    Biedota - nie.

    [ciach]

    > Wiesz, to samo myślę o tobie :) Ostrożnie z osądami na temat wiedzy, w
    > końcu to ty nie wiedziałeś co to kapitalizm...

    Masz jakieś problemy z czytaniem, pamięcią czy może po prostu jesteś
    zakłamany? Doskonale wiem, co to kapitalizm. Ty nie rozumiesz skutków
    jego "najczystszej" odmiany.

    > Wystarczy popatrzeć co się dzieje na świecie, który powstał dokładnie na
    > tym w co ty naiwnie wierzysz.

    Najwyraźniej za słabyś by choćby zacząć pojmować, w co ja wierzę.

    Wyraźnie (przynajmniej dla inteligentnych ludzi) pisałem o szukaniu
    "złotego środka".

    > Ja nie wierze, że uczestnictwo urzędnika jest potrzebne w każdej
    > transakcji jaką dokonuję, tym bardziej, że trzeba mu dać prowizję. Ty
    > wierzysz i jednocześnie wymuszasz, aby każdy musiał za to płacić.

    Nie, nie wierzę. Naucz się łaskawie czytać.

    > A to Korwin ma jakieś własne poglądy? :DDD

    Własne czy nie własne - nie istotne. Po prostu przyciąga oszołomów
    którym się wydaje, że nieograniczony "dziki" kapitalizm jest receptą na
    sukces i dobrobyt dla wszystkich.