  • Data: 2011-11-07 13:41:55
    Temat: Re: Czy taka forma zakupu mieszkania jest praktykowana?
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> szukaj wiadomości tego autora

    > a bo czemu nie? Przeciż w tym przypadku sprzed ryzykuje wincej....

    No jeśli jest hipoteka obciążona, to przynajmniej sprawa jest jasna - na
    podpisanie umowy spotykają się sprzedający, przedstawiciel komornika i
    kupujący i część kwoty idzie na spłatę hipoteki, a część na zapłatę
    sprzedającemu. A nie spotkałem się o umowach w mieszkaniach, gdzie hipoteka
    w KW jest obciążona, a w rzeczywistości jest spłacona (albo rzekomo
    spłacona).
    --
    Marcos