  • Data: 2010-07-01 12:41:47
    Temat: Re: Czy tak można?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    darek638 napisal:
    > Witam.
    > Jest sobie małe stoisko w pasażu marketu. Jakieś tam pirdółki zegarki
    > (najdroższy jaki widziałem był za ok. 100zł) i inne świecidełka.
    > I na gablocie napis: prosimy o przemyślane zakupy bo zwrotów nie przyjmujemy
    > (nie dosłownie ale w tym sensie). I teraz najważniejsze. Jako podstawa
    > widnieje czarno na białym: USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach
    > sprzedaży konsumenckiej Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z późniejszymi zmianami.
    >
    > Zajrzałem do tej ustawy (wprawdzie pobieżnie) ale nic mi się w oczy nie rzuciło
> [...]
    powołuje.

    A znalazłeś coś, co by NAKAZYWAŁO przyjęcie zwrotu? Nie? No właśnie.
    Sprzedawca podał jako podstawę obowiązujące przepisy. Nie ma w nich nic,
    co nakazywałoby przyjęcie zwrotu, więc BRAK takiego przepisu w obowiązującej
    ustawie jest podstawą prawną NIEPRZYJMOWANIA ZWROTÓW. A ludzie mają to głęboko
    zakodowane. Najzabawniejsze, że z takimi żądaniami wychodzą osoby, które
    z racji wieku NIE MOGĄ pamiętać czasów, gdy zwroty przysługiwały OIDP do trzech dni
    od zakupu.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek