  • 11. Data: 2007-09-28 22:49:28
    Temat: Re: Czy ta sprawa jest przegrana?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "abc" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fdiv66$ogv$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie współmłżonek, tylko były facet. Pisałem. A pewnie, że sa faktury.
    > Od
    > dewalopera. Co w tym dziwnego? Da się udowodnić, kto ile zapłacił. Więc
    > zasadnicze pytanie: Jeśli wpisała go jako współwłaściela do aktu, bez
    > podziału procentowaego, to czy ma teraz szanse na sprawiedliwe
    > rozstrzygnięcie?

    To il ktoś fizycznie zapłącił za to mieszkanie nie ma znaczenia, bo facet
    zawsze może pwoiedzieć, ze te 25% dał jej gotówką. Mieszkanie jest po
    połowie ich i moim zdaniem nie ma szansy na wygranie tego w sądzie.

  • 12. Data: 2007-09-30 21:09:12
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > nieruchomo?ci. Ale kole? chce 50%! Nie chce niczego podpisywać, na nic sie
    > zgodzić. Czy ta sprawa jest w jaki? sposób do rozwi?zania, jak? Jakie?

    Jak sie nie mysli głową tylko "wiadomo czym", to się po prostu za to
    płaci ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kp.oz.pl