    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy synowa dziedziczy po tesciowej (opis sytuacji)?
    Date: Tue, 4 Mar 2008 16:04:57 +0100

    On Sun, 2 Mar 2008, Jan naJ wrote:

    > Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości

    Mogę poprosić o podstawę prawną dla takiego przypadku (że są dzieci
    i żona, a spadek należy się częściowo rodzicom)?
    Bo owa teza mi coś na bakier pasuje do Kodeksu Cywilnego ;)

    > Zmarly syn zostawil testament, w ktorym zapisal wszystko swojej zonie (czyli
    > synowej dla zmarlej babki).

    A jakichś zachowków (dla dzieci!) tu nie będzie?
    Jak na mój gust, to dzieciom należy się zachowek.
    Dobrze mi wychodzi?

    pzdr, Gotfryd