  • Data: 2007-12-13 03:35:49
    Temat: Re: Czy sprzedawca ma prawo nie wpuscic do sklepu?
    Od: "swen" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:5xxj0trta5nw$.17yh3jggg67h1$.dlg@40tude.net...

    > A skad przypuszczenie, ze tak sadze?

    Sam to napisales.
    Moze zaczniesz od czytania swoich postow, bo cos widze, ze sie gubisz...

    > Ano nie. Nie dostalem nigdy nawet zlotowki.

    Nie zawsze "dofiansowanie" odbywa sie poprzez bezposrednie zasilenie ci
    konta zlotowkami. Czasem odbywa sie to poprzez np. skoszenie trawnika w
    otoczeniu twojego sklepu, lub poprostu zamiatanie ulicy.

    > Jesli to nie bedzie mialo zadnego wplywu na mnie i moich klientow, to
    > czemu
    > nie?

    Przeczytaj, to raz jeszcze.

    > Gdyby nie Art.135 KW?

    A swoje zdanie takie pamietasz:
    ">> Wiem, ze reguluje. Im bardziej socjalistyczny kraj, tym bardziej
    reguluje.

    A teraz raz jeszcze odpowiedz, czy gdyby prwo nie istnialo, czyz nie byl bys
    juz niewolnikiem?

    Wez lepiej juz cytuj calosci, bo jak widze, zaczynasz wycinac fragmenty i
    dorabiac do tego swoja filozofie.
    Coz, jak chcesz, mozesz - dalej zyc w wyimaginowanym swiecie filmow made in
    holywud uznajac, ze takie jest zycie.
    Co do rynku amerykanskiego sie nie wypowiadam, ale rynek i przepisy
    regulujace dzialanie sklepu z UK znam dosc dobrze, wiec nie pitol, ze w UK
    mozesz z wlasnego widzi mi sie kogos nie wpuscic lub czegos nie sprzedac
    (chyba, ze reguluja to odrebne przepisy jak chocby sprzedaz nieletnim),
    godzina zamkniecia sklepu to godzina zamkniecia i masz prawo po godzinie
    zamkniecia niewpuscic juz nikogo.
    Dyskryminacjia jest szeroko pojetym haslem, dotyczy zarowno rasizmu jak i
    innych form uprzywilejowania konkretnych grup w zaleznosci od ich
    przynaleznosci.
    Jesli nie wpuscisz kogos do sklepu bo np. ma kolczyk w uchu - to bedzie to
    dyskryminacjia i moze zagrozic ci w UK nie tylko zamkniecie biznesu ale
    nawet pierdel!